Помилка
  • JUser::_load: неможливо завантажити користувача з id: 50

Запорука якості надання БПД: навчання фахівців місцевих центрів та бюро правової допомоги

Деталі
Дата публікації: Вівторок, 21 лютого 2017, 12:20

21.02.2017 - navch KВнутрішні навчання працівників системи безоплатної правової допомоги – запорука стабільної та якісної роботи. Саме тому 8 лютого на базі Коростенського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги під головуванням директора центру Сергія Орлюка фахівці місцевого центру та Лугинського, Малинського, Народицького, Овруцького та Хорошівського бюро правової допомоги підвищували свій професійний рівень задля кращого забезпечення громадян безоплатною правовою допомогою.

Відповідно до плану внутрішніх навчань та розроблених програм навчальних тренінгів були розглянуті наступні теми: «Закон України «Про запобігання корупції» та дотримання обмежень щодо отримання подарунків для осіб, уповноважених на виконання функцій держави та прирівняних до них осіб», «Електронне декларування за 2016 рік та подання декларацій, порядок заповнення електронних декларацій, видача довідок, робота з платформою електронного декларування».

Директор Коростенського місцевого центру Сергій Орлюк особливу увагу звернув на внесені зміни до ЗУ «Про безоплатну правову допомогу» та виконання плану діяльності на 2017 рік. Більш детально на виконанні заходів відповідно до локального плану зупинилась начальник відділу правопросвітництва та взаємодії з суб'єктами. Заступник начальника відділу правової інформації та консультацій роз 'яснила порядок оформлення звернення та подачі документів для отримання БВПД відповідно до внесених змін щодо суб'єктів отримання БВПД.

Начальник відділу представництва довела до відома присутніх порядок уповноваження працівника відділу представництва місцевого центру з надання БВПД для надання БВПД суб'єктам права на таку допомогу.

Подібні заходи не є поодинокими. Так, 17 лютого в приміщенні Новоград-Волинського місцевого центру з надання БВПД провели навчання працівників центру та Баранівського, Ємільчинського, Олевського, Пулинського бюро правової допомоги.

21.02.2017 - navch N 1 21.02.2017 - navch N 3

Директор центру Петро Пелешок нагадав про внесення змін до ЗУ «Про безоплатну правову допомогу» та необхідність приведення всіх документів у відповідність до Закону.

Головний бухгалтер розповіла про оплату та порядок оформлення відряджень. Головний спеціаліст відділу персоналу, інформаційної та матеріальної інфраструктури нагадала про подачу місячних доповідних на преміювання та електронне декларування за 2016 рік.
Начальник відділу представництва розповів про представництво в суді інтересів клієнтів центру.

Заступник начальника відділу правової інформації та консультації надала детальні роз'яснення про порядок прийому звернень та оформлення документів від громадян, які звертаються до бюро відповідно положень ЗУ «Про безоплатну правову допомогу» та Методичних рекомендацій Координаційного центру, заповнення статистичних карток, визначення категорій громадян та питань, з яких вони звертаються, порядок подачі звітної статистичної інформації.

В.о. начальника відділу правопросвітництва та взаємодії із суб'єктами надання БППД обговорила виконання квартального та річного планів роботи Новоград-Волинського місцевого центру та бюро, планування роботи, організацію правопросвітницьких заходів, особливості взаємодії з ГО, ОВВ, ОМС та правоохоронними органами, укладення Меморандумів про співпрацю.

Під час навчання організували скайп-спілкування з начальником відділу організаційної роботи, юридичного забезпечення діяльності та інформації Регіонального центру Оленою Герасименко, яка вкотре наголосила про виконання планів та звернула особливу увагу керівників бюро на правопросвітництві серед територіальних громад та співпрацю зі ЗМІ.

21.02.2017 - navch N 2

На завершення семінару директор Центру Петро Пелешок зауважив: «Ми повинні працювати єдиною командою, а головним показником нашої роботи повинна бути кваліфікована безоплатна правова допомога для осіб, що її потребують, правопросвітництво на рівні територіальних громад і як результат – довіра людей до системи БПД».