Правові потреби

   

Карта робочих місць адвокатів  

   

Корисні посилання  

Офіційне інтернет-представництво Президента України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство юстиції України
koord c
   

На сайті 106 гостей та відсутні користувачі

   
Помилка
  • JUser::_load: неможливо завантажити користувача з id: 50

«Говорити одним голосом» або що важливо для стратегічної комунікації у системі БПД

Деталі

04.07.2016 - trening komunikatoriv 5Про цінності в системі безоплатної правової допомоги в Україні та як на їх основі вибудовувати характер комунікації із різними цільовими аудиторіями міркували фахівці з комунікації в системі БПД під час дводенного тренінгу у столиці.

 Захід пройшов 30 червня та 1 липня у Києві для фахівців з комунікації регіональних центрів надання безоплатної правової допомоги та Координаційного центру з надання правової допомоги за підтримки проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні». Тренінг провели експерт з комунікації та взаємодії зі ЗМІ Тетяна Трощинська та експерти проекту Іванна Ібрагімова й Олександра Целіщева. Під час однієї з навчальних сесій у гості завітала й Лариса Денисенко – адвокатка, письменниця, радіоведуча та авторка програми «Ген справедливості» на Громадському радіо, яка висвітлює різні питання надання БПД в Україні.

04.07.2016 - trening komunikatoriv 10

Тренінг мав на меті, з однієї сторони, сприяти розвитку мережі фахівців-комунікаційників у системі, формуванню спільного розуміння цінностей системи безоплатної правової допомоги. З іншої – обговорення у колі колег складових комунікаційної роботи та стратегічної комунікації в системі БПД: «ролі» фахівця з комунікацій та його «оточення», фактори впливу комунікації, комунікативні бар’єри та роль сприйняття, формування ключових повідомлень та роботи з різними, у тому числі «чутливими» цільовими аудиторіями. Не менш важливе місце приділили й методам роботи з комунікаційним «інструментарієм» – новинами та прес-релізами, практичним порадами щодо способів залучення засобів масової інформації з метою подальшої співпраці тощо.

04.07.2016 - trening komunikatoriv 6

«Головні цінності системи БПД – довіра, партнерство та прозорість. Саме вони є визначальними для характеру комунікацій, а роль самих комунікаторів у системі є ключовою, бо саме від них залежить наскільки вчасно і якісно про роботу системи будуть поінформовані її клієнти, учасники і партнери. При цьому система БПД повинна говорити одним голосом», – наголосив директор  Координаційного центру Андрій Вишневський.

04.07.2016 - trening komunikatoriv 4

Менеджер проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» Оксана Кікоть також наголосила на важливості комунікаційного напряму роботи та зазначила, що проект спрямовує зусилля на підтримку розбуди інформаційної та комунікативної спроможності системи БПД, і це є одним із трьох його компонентів. Зокрема, вона зазначила, що проект системно працює в цьому надважливому для системи напрямі, включаючи експертну допомогу у визначенні компетенцій і функцій комунікаторів, підтримку проведення конкурсу з відбору фахівців з комунікації, а також їх подальше навчання і залучення до розробки та впровадження комунікативної стратегії системи БПД.

04.07.2016 - trening komunikatoriv 2

Упродовж двох днів тренінгу фахівці з комунікації регіональних центрів разом із колегами Координаційного центру працювали у форматі робочих груп, виконували практичні вправи, вивчали різні аспекти роботи фахівця з комунікацій, його діяльність як назовні, так і всередині системи, а також ознайомилися з основами стратегічної комунікації.

04.07.2016 - trening komunikatoriv 1
04.07.2016 - trening komunikatoriv 7
04.07.2016 - trening komunikatoriv 8

Тренери підкреслили, що для ефективної комунікації системи безоплатної правової допомоги важливо те, наскільки доступно представлена інформація про неї та чи відповідає вона очікуванням та потребам цільових аудиторій. «Громадську думку формують очікування аудиторії» переконана експерт з комунікації, журналістка Тетяна Трощинська. Тож для фахівців з комунікації важливо формувати якісні та доступні інформаційні повідомлення і матеріали, налагоджувати довгострокові партнерські відносини із засобами масової інформації.

04.07.2016 - trening komunikatoriv 3

Авторка та ведуча «Гену справедливості» Лариса Денисенко дала практичні поради щодо роботи зі спікерами, обміркування «сценаріїв» публічних виступів, підбору актуальних тем для третього циклу радіопрограми «Ген справедливості», серед яких, на її погляд, соціальні теми, протидія насильству та дискримінації, практики вирішення конкретних проблем переселенців, резонансні історії правового захисту.

04.07.2016 - trening komunikatoriv 9

Тренінг організовано за підтримки українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні», що реалізується Канадським бюро міжнародної освіти і фінансується Міністерством міжнародних справ Канади. Цей захід є першим в серії тренінгів, які спрямовані на посилення комунікаційного напряму роботи в системі БПД, а також розвиток стратегічного планування в системі безоплатної правової допомоги, й заплановані на 2016 рік за підтримки проекту. У 2015, нагадаємо, за розробленої проектом методики здійснювався відбір відповідних фахівців до регіональних центрів, який триває й нині.

04.07.2016 - trening komunikatoriv 11

 





 


   

Повідомити про корупцію

   

Проект Мінюсту 'Я маю право!'

   

Чесна платіжка

   

Дайджест БВПД

   

Інформаційний дайджест  

Дайджест БВПД

   

Графік виїзних прийомів МЦ  

Графік виїзних прийомів

   

   

Всеукраїнська карта правових потреб, інституцій та партнерів системи безоплатної правової допомоги  

   

Адвокатам  

Адвокатам

   
© 2014 Житомирський обласний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | [email protected] legalaid.gov.ua