Правові потреби

   

Карта робочих місць адвокатів  

   

Корисні посилання  

Офіційне інтернет-представництво Президента України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство юстиції України
koord c
   

На сайті 69 гостей та відсутні користувачі

   

Споживач має право: як повернути товар належної якості?

Деталі

LogoЯк обміняти товар неналежної якості більшість покупців знають та аби уникнути конфліктних ситуацій продавці й самі зацікавлені замінити товар з дефектом. Але обміняти можна і якісний товар. Як повернути покупку, якщо ви передумали, чи після придбання товар не влаштовує за кольором, розміром, фасоном? Детальніше про це, в рамках проекту «Я маю право!», розповіли фахівці Романівського бюро правової допомоги.


Обміняти товар належної якості, відповідно до ст. 707 Цивільного кодексу України, є у споживача – покупця непродовольчого товару, у таких випадках: покупець має право протягом чотирнадцяти днів не рахуючи дня купівлі непродовольчого товару належної якості, якщо триваліший строк не оголошений продавцем, обміняти його у місці купівлі або інших місцях, оголошених продавцем, на аналогічний товар інших розміру, форми, габариту, фасону, комплектації тощо.
Проте є ряд умов, дотримання яких забезпечує виконання пред’явленої вимоги про обмін товару, якими є:
• товар не був у споживанні;
• збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, ярлики (непошкоджена упаковка тощо);
• збережено розрахунковий документ (чек, гарантійні талони, інструкція з експлуатації), виданий споживачеві разом з проданим товаром у якості доказу придбання товару у конкретного продавця;
• від дня покупки товару пройшло не більше 14 днів;
• якщо до товару було додано подарунок, його має бути повернуто разом із товаром. При цьому подарунок також не повинен містити слідів експлуатації, повинен бути збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та фабричне пакування. Якщо при здійсненні покупки була видана картка постійного клієнта, її буде анульовано.
У наступному матеріалі ми розповімо, які товари належної якості обміну і поверненню не підлягають.
Виникли питання, за юридичною консультацією звертайтесь до місцевих центрів та бюро правової допомоги. Їх адреси та контакти ви можете знайти на сайті http://zhytomyr.legalaid.gov.ua/ua/ у розділі «Місцеві центри».
Більше інформації про проект «Я МАЮ ПРАВО!» - на сайті pravo.minjust.gov.ua та за номером 0 800 213 103(єдиний контакт-центр надання безоплатної правової допомоги).

   

Повідомити про корупцію

   

Проект Мінюсту 'Я маю право!'

   

Чесна платіжка

   

Дайджест БВПД

   

Інформаційний дайджест  

Дайджест БВПД

   
   
   

Графік виїзних прийомів МЦ  

Графік виїзних прийомів

   

   

Всеукраїнська карта правових потреб, інституцій та партнерів системи безоплатної правової допомоги  

   

Адвокатам  

Адвокатам

   
© 2014 Житомирський обласний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | [email protected] legalaid.gov.ua