Правові потреби

   

Карта робочих місць адвокатів  

   

Корисні посилання  

Офіційне інтернет-представництво Президента України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство юстиції України
koord c
   

На сайті один гість та відсутні користувачі

   
Помилка
  • JUser::_load: неможливо завантажити користувача з id: 50

Заповнюємо заяву на отримання житлової субсидії

Деталі

15.09.2016 - subsidiaПідставою для оформлення субсидії є відповідна заява. Заяву заповнює особа, на яку відкрито особові рахунки по сплаті житлово-комунальних послуг, за місцем реєстрації, або особа, яка орендує житло та фактично сплачує вартість одержуваних послуг. Особи, які орендують житло, додають до Заяви договір найму (оренди) житла.
Директор Житомирського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Тетяна Кулик детально описує як заповнити заяву на отримання житлової субсидії.


У правому верхньому куті бланку заяви має бути зазначено назва місцевого управління соціального захисту населення, до якого вона подається. У заяві зазначаються відомості про особу: прізвище, ім’я, по-батькові, зареєстроване місце проживання (для орендарів – фактичне місце проживання) із зазначенням адреси житла: поштовий індекс, населений пункт, вулиця, номер будинку, квартири), контактний номер телефону, реквізити паспорта громадянина України (серія, номер, ким і коли виданий), реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер).

У бланку заяви необхідно підкреслити, на які види послуг призначати субсидію:

  •  на оплату житлово-комунальних послуг;
  •  на придбання твердого палива та скрапленого газу (у разі коли житлове приміщення не забезпечується електро-, тепло- або газопостачанням для опалення).

Якщо домогосподарство користується твердим паливом, скрапленим газом та комунальними послугами, необхідно підкреслити все.
Також у заяві необхідно вказати відомості про житлово-комунальні послуги, якими користується сім’я, зокрема:

  • у графі «Номер особового рахунку» – номер особового рахунку, який міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;
  •  у графі «Найменування організації, що надає послуги» – назву організації, що міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;
  •  у графі «Примітки» зазначається наявність або відсутність засобів обліку, а саме: «є лічильник» або «немає лічильника».

Окрім цього, в певних випадках у бланку заяви необхідно відмітити про необхідність розглядати питання призначення субсидії комісією, створеною місцевими органами влади.
Рішення про призначення субсидії приймається лише комісією у таких випадках:

  •  на збільшену понад норму площу житла непрацездатним особам;
  •  у складі сім’ї є особи які зареєстровані але не проживають у житловому приміщенні;
  •  за фактичним місцем проживання особі, яка орендує житло на підставі договору оренди;
  •  зареєстровані у житловому приміщенні особи сплачують за житлово-комунальні послуги на розділені особові рахунки;
  •  сім’я протягом 12 місяців перед зверненням здійснила одноразову покупку або оплатила послуги на суму, яка на час купівлі (оплати) перевищує 50 тисяч гривень.

Відомості, зазначені у Заяві, засвідчуються підписом особи, а також зазначається дата заповнення Заяви.
ВАЖЛИВО: для громадян, які вже одержують субсидію, додатково надавати документи для її призначення не потрібно.
У випадку питань про оформлення субсидії
– звертайтесь до Житомирського місцевого центру з надання БВПД за адресою: вул. Гагаріна, 47, тел.: (0412) 43-15-89.

Підставою для оформлення субсидії є відповідна заява. Заяву заповнює особа, на яку відкрито особові рахунки по сплаті житлово-комунальних послуг, за місцем реєстрації, або особа, яка орендує житло та фактично сплачує вартість одержуваних послуг. Особи, які орендують житло, додають до Заяви договір найму (оренди) житла.

 

У правому верхньому куті бланку заяви має бути зазначено назва місцевого управління соціального захисту населення, до якого вона подається.

У заяві зазначаються відомості про особу: прізвище, ім’я, по-батькові, зареєстроване місце проживання (для орендарів – фактичне місце проживання) із зазначенням адреси житла: поштовий індекс, населений пункт, вулиця, номер будинку, квартири), контактний номер телефону, реквізити паспорта громадянина України (серія, номер, ким і коли виданий), реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер).

У бланку заяви необхідно підкреслити, на які види послуг призначати субсидію:

 на оплату житлово-комунальних послуг;

 на придбання твердого палива та скрапленого газу (у разі коли житлове приміщення не забезпечується електро-, тепло- або газопостачанням для опалення).

Якщо домогосподарство користується твердим паливом, скрапленим газом та комунальними послугами, необхідно підкреслити все.

Також у заяві необхідно вказати відомості про житлово-комунальні послуги, якими користується сім’я, зокрема:

у графі «Номер особового рахунку» – номер особового рахунку, який міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;

 у графі «Найменування організації, що надає послуги» – назву організації, що міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;

 у графі «Примітки» зазначається наявність або відсутність засобів обліку, а саме: «є лічильник» або «немає лічильника».

Окрім цього, в певних випадках у бланку заяви необхідно відмітити про необхідність розглядати питання призначення субсидії комісією, створеною місцевими органами влади.

Рішення про призначення субсидії приймається лише комісією у таких випадках:

 на збільшену понад норму площу житла непрацездатним особам;

 у складі сім’ї є особи які зареєстровані але не проживають у житловому приміщенні;

 за фактичним місцем проживання особі, яка орендує житло на підставі договору оренди;

 зареєстровані у житловому приміщенні особи сплачують за житлово-комунальні послуги на розділені особові рахунки;

 сім’я протягом 12 місяців перед зверненням здійснила одноразову покупку або оплатила послуги на суму, яка на час купівлі (оплати) перевищує 50 тисяч гривень.

Відомості, зазначені у Заяві, засвідчуються підписом особи, а також зазначається дата заповнення Заяви.

ВАЖЛИВО: для громадян, які вже одержують субсидію, додатково надавати документи для її призначення не потрібно.

Normal 0 21 false false false UK X-NONE X-NONE
   

Повідомити про корупцію

   

Проект Мінюсту 'Я маю право!'

   

Чесна платіжка

   

Дайджест БВПД

   

Інформаційний дайджест  

Дайджест БВПД

   
   
   

Графік виїзних прийомів МЦ  

Графік виїзних прийомів

   

   

Всеукраїнська карта правових потреб, інституцій та партнерів системи безоплатної правової допомоги  

   

Адвокатам  

Адвокатам

   
© 2014 Житомирський обласний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | [email protected] legalaid.gov.ua